Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, May 29, 2010

~ rakyat brunei kerugian RM211j ~

di akhir zaman ni..mcm2 gaya manusia nk menipu sesama manusia kn....ni ader kes terbaru lg...dilaporkan dlm berita harian...rakyat brunei mengalami kerugian yg begitu banyak...melibatkan sejumlah wang RM211j....

hanya kerana terpengaruh dgn konsep sesebuah syarikat yg mengamalkan konsep pelaburan...yg paling xbestnyer tuh...dgr kata syarikat yg mngendalikan pelaburan itu telah didaftarkan di malaysia...adoi...xsemena2 nama negara kita terkena tempias buruknya...

semoga selepas insiden ini...semua org akn lebih berwaspada n mnjadikan perkara ini iktibar agar tidak mudah terpengaruh utk memperolehi duit dgn mudah...hanya percaya kpd satu konsep..duit hanya akn dtg dgn usaha n kerja keras..nescaya hidup kita akn beroleh berkat...

mahu baca berita penuh...klik di sini

6 comments:

Ena said...

tu la kan..

apa2 pun kene check dulu satu2 mende tu baru blh buat sesuatu.. skrg kes penipuan dah mcm2.. sampai nak percaya pun susah.. tak tahu la mcm mane dengan hidup dunia kita akn datang..

Sharinginfoz said...

kena hati2 dengan pelaburan.... taak ada benda yang senang kan...

20 Entries Sehari

Kaseh NazLieza said...

to kak ena:
sungguh pening memikirkn ms akn dtg kak..

Kaseh NazLieza said...

to sharinginfoz:
kne berfkr pnjg b4 melakukn sesuatu...

smiley said...

pergh kak.....sape yang cam bangkai tuh ek...rosakkan nama malaysia tul lah....

regards,
Triplesmiley

Kaseh NazLieza said...

hmmm..nmpaknyer manusia skg mmg suka ambil kesempatan..