Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday, June 7, 2010

~ demam cahaya ~

cinta, kasih sayang n air mata..pasti xdpt dipisahkan dr cerita or drama2 yg sering dipaparkan di kaca television...kali ni lieza suka utk berkongsi dgn satu drama atau sinetron CAHAYA...aduh udah demam cerita cahaya nih...dan2 terus speaking indon..wakakaka

ni sume gara2 dek penangan adik bongsu lieza yg dok kerap layan citer ni..mula2 mmg jual mhl xmo layan langsung..skali dh terlayan sekali terus terpahat di hati la...

drama chaya ini ditayangkan setiap hr isnin sehingga jumaat pd jam 3ptg n ulangannya pd 11.30 mlm di astro prima...eceeh..dh mcm wakil media lak lieza ni...

act nape lieza tertarik dgn story ni...sbbb ia sungguh menghiburkan..ader cinta..sedih..gelak n tawa...lg satu sudah pastila dek kerana pelakon yg ader dlm drama ini...xlain n xbukan..pasangan yg amt secocok n baik di layar perak mahupun dunia realiti...

dude herlino dan naysilla mirdad...



romantik kan....(>_<)



dude herlino yg kacak....



naysilla mirdad yg cantik manis

jd pd kwn2 sume..if nk join lieza hayati kisah percintaan mereka yg penuh liku2...jgn lupa ea...saksikan di astro prima...see ahhhh...=))

12 comments:

Ena said...

lom ada peluang lagi la nak tengok citer nie.. tapi akak pun peminat dorang juga tau.. dulu memg gigih tgk cerita dorg tu.. memg ensem & manis sangat!..

skrg ni tengah layan citer benci bilang sayang.. pun suke gak ngan kedua2nya.. :)

NUNU EERA said...

tpi lgi ske lyn cite benci bilang cinta.. gile2..

Kaseh NazLieza said...

to kak ena:
yaa...benci bilang cinta la kak...ahahaha

Kaseh NazLieza said...

to nunu:
ea...akk jg baru demam benci bilang cinta...ehehehe

lily lotus said...

ly layan juga. diorang pun dah kawen betul2 kat luar filem. memang masyuk habis diorang berlakon

smiley said...

huhu....tapi kak...sofia tak suke citer indon...huhuhu...sebab lame2 citer die jadik tak masuk akal langsung....

regards,
Triplesmiley

JMR said...

suka naysilla..cumel la..hikhik

nurnadia said...

HI!! sila layari laman blog saya untuk barangan pakaian wanita.TQ^^

Kaseh NazLieza said...

to kak lily:
oo..kak lily pon dh kne penangan citer indon ea..ahahaha

Kaseh NazLieza said...

to smiley:
kdg2 mmg mcm tu dik..tp ntah la npe wlupon xmasuk di akal tp ttp jg nk tgk..ahahaha

Kaseh NazLieza said...

to jmr:
heppp...cik nunu jealous kang..uhuuuuuu

Kaseh NazLieza said...

to nurnadia:
salam perkenalan...insya Allah akn singgah..