Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 6, 2010

~ nasihat dr nuffnang ~



uols sume sure dpt emel yg sama mcm lieza kn...nuffnang ader htr emel peringatan buat semua blogger...perkara yg berbangkit adalah seperti berikut:

Our system is capable of tracking these illegal actions which are documented and if necessary, be used as evidence for any legal purposes. In the past, Nuffnang has suspended and banned various individuals and groups for committing this offence. However, as the number of bloggers who commit this selfish act has been growing in an alarming rate within our community, we're forced to be more vigilant and will take necessary action to ensure our other members of the community who do not engage in such act to suffer in the long run.If you are aware of any of your friends or anyone who have been engaging in such acts, we would appreciate it if you could kindly advise them to refrain from doing so, as bloggers who are caught engaging in click fraud activities will be punished severely, either by suspension or termination.

ok doke if ader yg xfhm ni pulak transalate utk bahasa melayu k...

Sistem kami mampu menjejaki tindakan menyalahi undang-undang yang terdokumentasi dan jika perlu, akan digunakan sebagai bukti untuk keperluan undang-undang. Di masa lalu, Nuffnang telah diskors dan dilarang pelbagai individu dan kumpulan untuk melakukan pelanggaran ini. Akan tetapi, kerana jumlah blogger yang melakukan perbuatan egois ini telah berkembang dalam tahap yang membimbangkan dalam komuniti kita, kita dituntut lebih waspada dan akan mengambil tindakan yang diperlukan untuk memastikan para ahli kami yang lain dari masyarakat yang tidak terlibat dalam seperti bertindak untuk menderita dalam jangka panjang.Jika anda mengetahui adanya teman-teman anda atau siapa pun yang telah terlibat dalam tindakan seperti itu, kami akan sangat menghargai jika anda boleh baik cadangkan mereka untuk menahan diri dari melakukannya, sebagai blogger yang ditangkap terlibat dalam kegiatan pemalsuan klik akan dihukum berat, baik oleh penggantungan atau penamatan.

so kpd kwn2 yg tsayang kt luar sana...bak kata nabil...

" Lu fikirlah sndiri "

demi kebaikan bersama jgn buat k uols...i love u...lalalala...=)))


8 comments:

Nurmala Mazlan said...

fuh~ seb baik akak x terlibat dalam ini gambar~

Sharinginfoz said...

sama sama ingat mengingati kan

Kaseh NazLieza said...

to nur rosalinda:
lieza pon xterlibat...tp ttp dpt emel nasihat ni dr nuffnang

Kaseh NazLieza said...

to sharinginfoz:
yup..mari kita sama2 mgingati..

MR.Z said...

bahaya ni. kalau buat juga, silap2 nanti,akaun kena banned..

Kaseh NazLieza said...

to mr.z:
yup btol tuh..jd jgnlah kita lakukannya..ok..

Nurul Harun said...

hehehehe (ketawa ada makna..)

Kaseh NazLieza said...

to nurul harun:
aik....hati2 lepas ni taw sik..xmo nakal2 lg..