Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 14, 2010

Farah AF2 Dah Bertudung...Alhamdulillah...



Alhamdulillah dan tahniah buat Farah AF2 kerana telah berjaya melakukan penghijrahan yang cukup besar dan terbaik buat beliau...Dari dulu lagi lieza memang suka dengan Farah yang lebih dikenali sebagai Farah Breep2...Personaliti & cara pembawakan diri beliau yang sentiasa membuatkan dirinya bersih dari gosip-gosip liar...

Semoga Farah akan terus mengekalkan prestasi yang terbaik di dunia mahupun akhirat...

p / s : semoga cepat dapat jodoh yang terbaik buat Farah AF2...=))

6 comments:

Suliana said...

akak pun suka tgk dia bertudung. cantikkan :-)

Amy Syaquena said...

As'salam..

comelkan dia bertudung sejuk je..

aMy SiDeK said...

tu laa..
tengok dekat astro oasis masa mengacara rasa halal orient tu..
terbuka jugak hati die nak bertudung..;p

Kaseh NazLieza said...

to kak suliana:
manis yg amat..sopan jer...

Kaseh NazLieza said...

to kak amy:
waalaikumsalam...mmg comel..mudah2an bkekalan...

Kaseh NazLieza said...

to amy:
lieza pon tgk kt halal orient...