Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, December 11, 2010

Mak Enon Penyebab Jiwa Kacau!!!

Rasa hati ni dah terbeban dari malam tadi...suami minta itu ini pon lieza rasa hambar...mujur suami terus menerus menyokong n menyayangi diri ini. mana taknya ni semua gara2 mak enon yang tak habiz2 dok mengganggu lieza n family...bila dfikir2 kan semula smpai bila la mak enon ni nk berhenti dari mengganggu kbahgiaan rumahtangga kami...

mak enon..ooo...mak enon...masih rmai lagi di dunia ini yang boleh kau kacau dan ganggu tetapi mengapa mesti aku??? setahu lieza xpernah pon mengganggu hdup dia tetapi mengapa mesti ganggu hdup lieza...

doa lieza semoga Allah buka hatinya menemui sinar keinsfan...udah2 la untuk menggangu hdup kami anak beranak...naik penat dan fed-up dbuatnya...

nasib ada husna cokelat hati mama papa yg bisa menjadi penawar hati yg lara...Ya Allah Kau lindungilah keluarga ku dari sebarang kjahatan hati2 manusia yang tak pernah kenal erti takut kepada Mu...sob sob sob...=))



" mama...jangan cedih2 ea...husna cayang mama papa..muaaah..."

p / s : tak pernah kn lieza wat entry meluah perasaan ni..sebab dah terlalu terbeban la dharapkan dapat mengurangkannya...semoga uols semua djauhkan dr benda2 sebegini ea kawan2...

10 comments:

J.M.R said...

mak enon tu janda ke liza?hahaha..mak enon ke mak anon?..sabar2..

littlehumblelynn said...

naz

abaikan mak enon tuh.....dia xkan bg kudis pd naz..makin layan makin menjadik!!

mommysofea said...

salam kenal.
blogwalking=)

nora said...

nak join husna gak, takmo sedih2 ye

syieda... said...

HIDUP PASTI ADER DUGAAN.JIKA TIADA DUGAAN,BUKANLAH KEHIDUPAN.CEKALKAN HATI,KUATKAN SEMANGAT.INSYAALLAH..SEMUANYA AKAN SELAMAT.T.CARE YE KAK..RINDU AKAK.DA LAME RASENYE X MENJENGAH KE SINI.HUUU:)

Kaseh NazLieza said...

to jmr:
janda ke ank dara ke xpnting jmr..klu dh hati busuk tu ttp busuk...mak enon tu isteri org boleh???

Kaseh NazLieza said...

to littlehumblelyn:
mmg xnk layan kak..mmg jd kudis klu dilayan...dasar parasit!!!

Kaseh NazLieza said...

to mommysofea:
salam kenal kembali ea kak...

Kaseh NazLieza said...

to nora:
btol tu...mari kita bergumbira...xmo sedih2..

Kaseh NazLieza said...

to syieda:
dugaan ni akk dh terlalu fed up dik..selalu sgt mnganggu...tp insya Allah dgn izin Allah akk akn selalu kuat...