Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, December 12, 2010

Kipas Stroller Jadi Kipas Rumah???



mama & papa belikan kipas tu untuk letak kat stroller husna..kecian nanti jalan2 husna panas...



tapi bila kipas tuh dah samapai kat tangan husna terus dye pegang tak bagi lepas....



uols...nampak tak bilah kipas yang dah tinggal ciput tu...kenapa jadi macam tuh???? apa lagi kalau bukan dek bahana gigitan gigi husna yang super duper tajam tuh...ayoyoyo...



mama & papa cubalah nak bagi apa sahaja dalam cobaan nak simpan kipas tuh...tapi ternyata husna tak makan lol pujuk rayu itu...adess...

p / s : nampaknya lepas ni kena beli kipas besi la pap..biar husna xboleh geget..ahahahah

6 comments:

J.M.R said...

kipas besi? mcm lagi bahaya jer..

DiNaZ said...

pandainya husna...so cute....nampaknya mmg kena beli baru lah..kalu dh pegang tak lepas2 tu hiuhiuh...

azlina said...

Aslkm kaseh...

wah dh besar husna yea tomey je...syg kipas tu dh x leh guna beli yg plastik keras plk gerenti dia x leh gigit

Kaseh NazLieza said...

to jmr:
ahahaha..mama blawak jer la uncle..

Kaseh NazLieza said...

to dinaz:
xmo beli kipas trus beli aircond boleh..ehehehe

Kaseh NazLieza said...

to kaka azlina:
ea cpt jer husna membesar kn kak...