Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, October 1, 2010

Buai Laju - Laju

Buai laju - laju...

Sampai pohon sena...

Apa dalam baju...

Sekuntum bunga cina...

Puteri mana la yang menyanyi lagu berbuai2 ni...bukan main asyik lagi puteri tersebut menyanyikan lagu hikayat 1001 malam itu...walaupun berbuai bukan di malam hari tetapi di siang hari...ehehehehe..

Layan juga kan kalau dapat main buai hari2 macam puteri zaman dulu2...kerja mereka seharian hanyalah bermain buai di dalam taman larangan bersama dayang2 yang setia menemani...

haaa...puteri yang kat bawah ni pon berbuai ditemani seorang dayang taw uols...tapi dayang ni lawan tokey la uols cz dengan dye2 sekali main buai...ini tak boleh terjadi ni..kang beta sumpah jadi Dayang Senandung kang...ahahahahah

Lihat;ah puteri yang kurang semenggah ini....

TARA....



adoyai....dah anak dara tapi perangai mengalahkan budak2 masa ni...jumpa buaian macam jumpa emas terus terpa..wakakakak =p

masa ni lieza masih study di Johor...hujung minggu lieza n housemate jalan2 release tension kt batu layar...nk mandi memang tak sesuai uols...so taknak menghampakan hati kitaorang pun mainla air pantai n buai ni puas2...

bukan itu sahaja uols...habis semua pokok yang ader kat sini kitaorg panjat untuk berposing...haaa...bab gambar jd monyet masuk kampung tu nti2 lieza cerita k...

Dayang Senandung tetapi putih yang duduk sebelah lieza ni nama nya kak Fitriyani..orangnya sangat lemah lembut & sopan..masih single hingga kini...haa pada sesiapa yang berkenan bolehlah masuk meminang.....waaa..boleh pulak lieza wat entry market kak fit ea...jangan marah ea kak...gurau2 sajor...

p/s : rindu betol moment masa belajar dulu...

10 comments:

Sharinginfoz said...

belasah aja kalau itu dapat menggembirakan kita kan

emy/mamasuri said...

salam perkenalan..
sonok kat naik buai..
sib baik sy dah berat terlampau dah..
hehehe

littlehumblelynn said...

saya pun pantang jupe buai..x kasi can kat anak lgsg..huhuhu..

Kaseh NazLieza said...

to sharinginfoz:
btol belasah jer..ahahaha

Kaseh NazLieza said...

to emy:
slm perkenalan jg...ank lieza lom pandai naik buai jd xleh nk berebut lg..ehehehe

Kaseh NazLieza said...

to littlehumblelynn:
wawawa...cian la kt ank akk..ahahaha

NUNU EERA said...

buai pki kayu tu xskt punggung ke kak??hehe..

annfrendly said...

bestnya tengok gambar ni..
rase cam sekarang jugak nak berendoi..
dah lama ann tak main buaian..

heheh..
siap panjat pokok nak berposing lagik...
mana pic panjat pokok??

Kaseh NazLieza said...

to nunu:
sakit mmg sakit dik..metu vontot..tp enjoy!!.ahahahah

Kaseh NazLieza said...

to annefrendly:next entry for panjat poko..wakakakak..