Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 7, 2010

Posing Atas Pokok

Haa...seperti yang dijanjikan..selepas entry menjadi puteri di buaian...sekarang ni lieza wat entry untuk berposing atas pokok pulak ea uols...

Lieza pon tak tahu semangat jelmaan dari mana la yang datang merasuk dalam badan...setelah bertahun2 meninggalkan dunia panjat memanjat ni...ahaks..dek kerana terlalu taksub dengan gelagat kawan2 yang sanggup memanjat pokok untuk berposing denga poyo nyer..maka lieza pon haruslah dan2 gigih memanjat pokok...

Nasib baikla tak jatuh uols...kalau tidak..confirm2 bunyi buah nangka busuk jatuh kedebab mencium bumi...wakakakaka..

Malas nak story mori...uols layan jer la gelagat anak dara yang terjal memanjat pokok ni ea...dan harap maklom muka lieza very the gelap masa ni cz baru habis sukan kat antara ITP...ceewahh...



masing-masing muka tak boleh blah...lieza dalam cubaan mengcontrol ayu...BERJAYA!...Suzie yang bertudung biru cair tu pulak macam senyum yang belom kesampaian jer..ahahahah...kak Sofia yang berbaju merah pulak senyum sampai tak nampak anak mata...uhuuu and last ana yang merupakan orang pertama mendaki pokok lalu diikuti oleh rakan2 seangkatannya...ahahahaha...

semua anak2 dara di atas telah selamat pon mendirikan rumahtangga kecuali ana yang bakal mendirikan rumahtangga dalam masa terdekat ini...harap maklom..ehehehehe



Adoiii...kak sofia kalau gelak memang hilang terus la bebola mata dye...mungkin sebab tu juga kot suami kak sofia jatuh cinta padanya..ecececehh...lieza macam biasa control ayu...BERJAYA!!! wakakakaka...

memori terindah ini akn terus terpahat dlm hati lieza dan kawan2 buat selamanya...walaupun keadaan sekarang yang sangat berjuta kali berubah..namun pahit manis kita bersama sentiasa berada dalam sudut hati kita yang paling dalam...

miss uols so much3...=))

p/s: husna tengok gambar ni mahu dye ketawakan perangai mama dye yang agak tak senonoh ni kan..ahahahaha

6 comments:

Uruchimaru @ kf said...

bhahahha.ops..luculah kak lieza ni..

eceh cubaan utk mengontrol utk teda jatuh kan tue..=)

AzketOm said...

wawawa saya panjat pokok last masa tingkatan 4. lepas tu pnjat bumbung rumah je...

Mr. J pengeRindu said...

anak dara yg ttp dara sampai ke tua.. hehe.. hang buatpa kat atas pokok? bergayu ka... hhehehe.

Kaseh NazLieza said...

to uruchimaru:
ahahahaha...mne tahu akk tgh cuak nk jatuh ni..kantoi..

Kaseh NazLieza said...

to azketom:
aik..panjat bumbung...gayat la lieza klu bumbung..huahuahua...

Kaseh NazLieza said...

to mr.j:
amin...kekal ank dara smpai ke tua ea..ehehehe