Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, October 8, 2010

Gambar Mawi Di Zaman Muda Remaja


Amacam uols...ada terpikat tak dengan gambar Mawi dulu2...Tak sangka ea walaupun Mawi kurang bergaya tetapi agak comel juga...ahahahahaha...
Melalui gambar ini juga kita dapat mengetahui bahawa suatu ketika dulu Mawi juga pernah bekerja di Giant..Giant cawangan mana tak tahu pulak ea...
Apa2 pun yang pasti peristiwa dulu pasti menjadi kenangan yang tak ternilai buat Mawi...
p/s : suka tengok gambar orang dulu2...=p

5 comments:

nUR_rOsALiNdA said...

Dulu dia kerja Giant subang :)

munna said...

kak munna tagi nazlieza ye...

takde shoutbox ke kat sini

Kaseh NazLieza said...

kak rosalinda:
ooo..mne akk tahu ni..pandai akk..

Kaseh NazLieza said...

to kak munna:
akk tag ape ni...uhuuu

Nhim Fiza said...

Mawi dahulu pakai Motor EX5 jer dan berkerja di Giant Kulai, dibahagian DIY. Semasa di bahagian DIY, Bakat Artist dia dah terserlah tetapi dengan penulisan, dia telah ditukar bahagian menjadi Artist (Bahagian Penulisan) untuk menulis barang-barang yg menjadi promosi. Dan tidak lama, selepas itu dia berhenti. Selepas Giant Kulai dia berkerja di Giant Skudai, sebagai artist juga.