Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 5, 2011

Hati Seorang Ibu...

kesakitanmu...
menjadi kesakitanku...

peritmu lalui...
selalu menjadi kebimbanganku...

setiap saat berlalu...
biarlah cepat berlalu...

tidak tahan lagi...
melihatmu sakit begini...

andai bisa terjadi...
biarlah seorang ibu yang menjadi galang ganti nya...

husna demam lagi uols...tak tahu la apa silapnya lately ni kerap sgt husna demam...org kata faktor cuaca...entahlah...

husna demam bukan main2 uols...seluruh badan akn panas setinggi 39 darjah celcius...hati ibu mana yg tak risau...hati ibu mana yang tidak dipagut pilu...

Ya Allah...kau berikanlah kesihatan yang berpanjangan buat puteri kesayangan ku dan kesayangan ramai...

papa selalu tak keruan melihatmu terlantar lesu...

nenek selalu dirundung duka melihatmu tidak selera makan...

atok selalu mendodoimu tatkala diri mu merengek kesakitan...

makcu selalu memujukmu dengan video "papapin"(upin & ipin) saat dikau merengek kesakitan...

dan mama akan selalu & akan selalu mendakapmu erat agar dirimu selalu merasa kasih sayang dari mama...agar dirimu dapat melupakan kesakitan yang dikau rasai...

mama, papa, atok, nenek & makcu sayang husna terlalu...terlalu dalam...sakit husna sakitlah kami...duka husna duka la kami...

cepat sembuh ea wahai sayang ku....kerana kami semua terlalu rindu dengan keletah nakal & riangmu itu...

12 comments:

munna said...

kesiannya.. husna

cepat sembuh ye... sian... semuanya risaukan husna

Ena said...

sian husna..

Moga husna cepat sembuh ye sayang..

Amy Syaquena said...

tak pe demam nak membesar tue semoga cepat sembuh ye sayang...

Lyn Yusoff said...

pg hospital lah check dear...
jgn biarkan ok..
walaupun musim, tapi budak2 ni kesian klu dorang demam...

nUR_rOsALiNdA said...

Kasihnya ibu membawa ke syurga...Kan??!!~

littlehumblelynn said...

naz

naz tggl kat mana?kak lin paling suke satu paed namanya DR B KISHORE-HOSP TAWAKAL..tlglah bwk husna pg jupe paed kalo dia demam on & off mcm tuh..percayalah..its not a good sign :(..akak dah banyak pengalaman sejak setahun lalu dgn anak yg demam on & off..paling dirisaukan ialah viral infection..mintak dijauhkan!!duit kita boleh cari..anak xde galang ganti..anything naz boleh call akak 0192021949..

Kaseh NazLieza said...

to kak munna:
doakn husna cpt sht ea kak...

Kaseh NazLieza said...

to kak ena:
terima kasih di ats doa akk...

Kaseh NazLieza said...

to kak amy:
masalhnyer kak lately ni husna selalu sgt demam...=((

Kaseh NazLieza said...

to kak lin:
dh g hospital kak..tp doktor kata semua ok..

Kaseh NazLieza said...

to kak rosalinda:
amin mudah2 an kak...

Kaseh NazLieza said...

to littlehumblelynn:
trm ksh byk2 kak..di ats nasihat yg sgt2 berguna..insya Allah lieza akn contact akk..