Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, January 14, 2011

Momma...Nak Susuu

Husna dah pandai minta susu taw korang...siap melaung2 nama momma lagi kalau mama kat dapur...bukan main petah lagi mulut comel lagi kicik tuh..

" mamaaaak ( dh mcm kedai mamak momma jd taw..) nak cucu..."

selagi susu husna tak siap...selagi tu lah husna melaung2 nama mama...

" mamaaaaak...nak cucu....nk cucu..."

kiut kan korang..ala sebenarnyer biasa jer..tp biasalah hati momma kat luar sana pasti tahu punyer..betapa berbunga2 nyer hati mama biler setiap hari ada jer perkembangan terbaru ank2 kita...



" mamaaaak nak cucu...haussssss "



" nak cucu...cucu dah hbz..."



" ane mama ni...cucu xciap2 agi ker..."



" mamaaaaak...una nk cucu...majooook dahhhh "

hohohoho...mama dalam cubaan mendera husna time ni...sajer nk dengar una melaung2 nk cucu...cute hokey...lg2 siap polok bantal busyuk kuat2. time ni la nk menikmati suara husna yg macam burung serindit tu...

" mama nk cuuuuuucuuuuuuuuuuuuuuuu..."

p/s: entry ntah hape2..ngeh3...rindu husna sbenornyer..

8 comments:

Sharinginfoz said...

tengok tu habis diminumnya

munna said...

aik..husna panggil momma dia bunyi mamak..nakal husna ni...

Fafau De Craft ( Zana ) said...

bestnya.. :)

Amy Syaquena said...

ala-la comelnya dia..

Kaseh NazLieza said...

to sharinginfoz:
husna mmg selalu mnum susu smpai hbz..licin smpai kering..he3...

Kaseh NazLieza said...

to kak munna;
mmg kak..husna panggil mama mesti suka letak huruf k kt belakang..ahahaha

Kaseh NazLieza said...

to fafau;
mmg best biler dh ada ank ni..

Kaseh NazLieza said...

to kak amy:
comel cam auntie amy gak..ehehe