Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 18, 2011

Teringin Si Banyak Kaki

bila dh duk dalam ofis yang mempunyai ekon yang sejuk tahap gaban. sehingga membuatkan anda menjadi sejuk, beku 7 kaki. pasti perut pun selalu menyeru-nyeru makanan yang sedap2 lagi lazat...

dah lama sangat lieza tak pekena makanan ni...ada la dalam setahun...harus gigih berusaha untuk dapatkannya...

tapi yang lieza tengah dilema ni...nak makan kt kedai or masak sendiri jer...klu sindrom M dah menyerang sure tarik tangan hubby cepat2 g masuk kedai makan...tapi di dalam diri ini masih tak puas klu xdapat masak sendiri...

apa lagi jom g pasar cari ini...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KETAMMMMMMMMMM



nak masak ketam bercili...

p /s : taip entry sambil mengawal lidah yang sedang kecur =p

12 comments:

munna said...

aikk ...ni teringin.. ada apa-apa ke? hehehe...

Uchi kay-f @hmad said...

seyeslah kak lieza,saya xbape gemar mkn ketam sbb bukan tak suke tapi tak puas mkn bhahaha....;p

Abu Luqman said...

singgah blog rakan blogger

amboi....... sedapnye

Ena said...

adeihhh!!..
akak teus ngidam nak makan ketam jugak la pulak.. hoho..

Amy Syaquena said...

dear nanti jangan lupa hantar sikit dekat umah akak erk he3...

Mama Farra dan Faris said...

salam..

for u info url akak dah tkar

http://farrafaris.blogspot.com/

meh join GA ..just for fun..

Sharinginfoz said...

memang sedap ketam

Kaseh NazLieza said...

to kak munna:
ahahaha...xde apa2 la kak..

Kaseh NazLieza said...

to uchi:
yup..mkn ketam kne byk bsbr..tp isi stil sket..ahahaha

Kaseh NazLieza said...

to abu:
lom mkn dh sedap ea..ehehehe

Kaseh NazLieza said...

to kak ena:
jom kak..ngidam sesama...ahahaha

Kaseh NazLieza said...

to kak amy:
kalaulah umh kita bersebelahan kak...alangkah bahagianya..