Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, January 20, 2011

Teringin nak Pakai Macam Ni Juga...

teringin nak pakai macam fazura...nampak cantik sgt...lagi2 baju cheong sam yang fazura pakai ni unik betol...lain dari kebiasaan...

tapi dengan badan yang dh mengembang ni sure tak jadi cantik macam fazura...huhuhu...xpe2 hjg bulan ni dh terima Premium Beautiful dr kak fazi...sure dh kurus t leh sarung baju lebih gedebommm dari ni...

ahahahaha...ni kes ayat pujuk hati sendiri ni....



p / s : tak sabar nak sarung PB kat badan sendiri...bila lah nk hjg bln ni...lieza pon nk kembali langsing macam kak fazi n kak najwa...

5 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

fazura ni cantek mmg ler :p

Abu Luqman said...

kita boleh pakai ..untuk kat suami dahlah..fazura lainlah..dia artis..

Kaseh NazLieza said...

to uchi:
akk pon nk jd mcm fazura blh x..ngeh3..

Kaseh NazLieza said...

to abu:
pkai utk suami dpt pahala bganda2..i like =))

syaf said...

wah smartnye...den nk kawen